COMUNICAT: davant la situació política que viu el país

Des d’Unitat pel Canvi volem expressar el següent:

• Com ja hem expressat en d’altres ocasions, som contraris a la DUI, a l’aplicació del 155 i al frontisme que s’ha acabat instal·lant a la societat catalana. I som partidaris de la creació d’un nou ampli espai democràtic on hi càpiga tothom, que vol superar el marc actual amb una nova constitució i un referèndum.

• Entenem que la situació política actual no ens ha de fer oblidar que la nostra prioritat és remuntar la ciutat de Sabadell i complir l’acord de govern i el pla de mandat. No podem convertir el Ple municipal en el Parlament. Nosaltres tenim molt clar que les nostres competències com a càrrecs electes estan als carrers i en les persones de Sabadell i actuem en conseqüència.

• En aquest sentit s’ha pronunciat el regidor portaveu d’UpC, Joan Berlanga, que ha assegurat que “estem en desacord amb la retirada de les banderes perquè és un acte excloent. Millor deixar-nos de simbolismes i anar per feina”.