Comunicat de valoració de l’assemblea

Comunicat d’Unitat pel Canvi a Sabadell sobre l’assemblea celebrada ahir, dijous 11 de juny, per valorar el possible acord de govern amb ERC i la Crida.

Durant les darreres setmanes Crida per Sabadell, ERC i Unitat pel Canvi a Sabadell, hem treballat un document programàtic, entorn dels aspectes prioritaris per l’acord d’un nou govern d’esquerres a Sabadell amb un alt grau d’entesa.

L’Assemblea d’Unitat pel Canvi ha valorat molt positivament el document acordat ahir. I en aquest sentit ha proposat que, de la mateixa manera que a la ciutat de Barcelona, sigui la ciutadania qui, via consulta, decideixi si l’Ajuntament de Sabadell, com a institució, s’integra dins de l’Associació de Municipis per la Independència (AMI). La millor manera de resoldre aquesta qüestió és la realització d’una consulta a la ciutadania de Sabadell, per a què, democràticament, pugui opinar sobre la conveniència o no de l’adhesió de l’Ajuntament de Sabadell a l’AMI. Una proposta que va en la línia dels eixos programàtics d’Unitat pel Canvi a Sabadell d’obrir l’Ajuntament a la ciutadania i fer-lo una institució més participativa.

Unitat pel Canvi a Sabadell, en coherència amb el nostre origen, programa, base social i votants, seguirem treballant per a què, a Sabadell, sigui possible un acord de govern que faciliti la regeneració democràtica, el rescat social i la construcció d’un nou model de ciutat que posi en el centre a les persones i que respongui als principis de transparència, participació ciutadana, justícia social, igualtat d’oportunitats i sostenibilitat.

Votació a l'assemblea d'Unitat pel Canvi

Votació a l’assemblea d’Unitat pel Canvi